неделя, 14 декември 2008 г.

Мис свят 2008

Днес видях снимка на победителката на тазгодишния конкурс Мис свят 2008 - Ксения Сухинова. Първите ми впечатления бяха - красиво момиче, заслужава титлата.
Любопитството и коментарите в един новинарски сайт ме накараха да потърся малко информация за участничките и най-вече за представителката на България. Признавам си, че не съм следила родните конкурси за мис тази година, но се оказа, че името на Юлия Юревич ми е познато. Каква обаче беше реакцията ми след като видях визитката й в youtube :



Прави впечатление лошото познаване на английски език. Това е претендентка за световен конкурс за красота и се предполага, че дори и да има проблеми с езика, може да наизусти няколко правилни и смислени фрази.

Ако започнем с името - Юлия се представи като Джулия? Аз не съм native speaker, но доколкото ми е известо имена не се превеждат.

Следващата фраза е потресаваща:

comunications will bring people come closer togather and this will have to solve problems of the world.

Признавам си, че би ми било трудно да измисля подобно изречение.

В интервю от 20 август 2008 в actualno.com Юлия казва:

" Уча телекомуникации и се стремя да продължа бизнеса на баща ми, който се занимава със същото, а аз му помагам. "


Въпросът е - какво точно учи Юлия Юревич - комуникации или телекомуникации? Знае ли Юлия, че има разлика между двете професии?


Искрено се надявам Юлия да не е забравила този думи от същото това интервю в actualno.com:

"Важно е да се държиш любезно, да се справяш с английския, а най-добре да изкажеш благодарности на домакина на неговия език. Конкурсът "Мис Свят" е с най-много подготовка и е най-сложен. А и е свързан с много интелектуални качества."

Последното нещо, на което искам да обърна вниманиее, че Юлия Юревич не е българка. Миналата година не представи България на Мис свят, понеже няма българско граждантво. Вероятно тази година този проблем е решен, но остава въпросът - защо българка не представя страната ни на Мис свят?
TwitThis

1 коментара:

Анонимен каза...

Уважаеми,
Бих искала да Ви запозная с факта, че почти три годишната Лия Петрова е поканена от журито на конкурс за красота в Доминиканската Република да участва, представлявайки България в категорията за най-малките участници. Конкурсите са 2 и ще се проведат през месец април и месец юни тази година. Априлският е само с детска категория, а през юни е "Мис Туризъм Интернационал", на който съм поканена и аз да участвам, като нейна майка. Показателно е, че малката Лия до момента няма никакви публични учащия, а е избрана да представлява България в своята категория. Лия е представлявана от Светла Шопова до Бонфин мениджър на агенция "Best Child Модел of the World", която откри Лия, а Никол Славова я подготви и на същия конкурс преди 3 години спечели и донесе титлата Мини Мис Свят.
Надявам се да ми съдействате това участие да придобие популярност и така да намерим спонсори, с чиято помощ единствено би могла да замине малката Лия и даже би могъл да дойде екип и да заснеме конкурса и участието на Лия в него. И така да се даде шанс на детето да се развива. С конкурса ще се представи България, но както всичко тук, ако не си нечии човек, нищо не се случва, а сега ми казват, че е криза и т.н.
Обръщам се към Вас, ако решите, че е възможно да се публикува това и с помощта на българската общност, при желание, да се наберат средства и това красиво дете да успее да замине и да развива талантите си!
Надявам се предложението ми да ви е заинтересувало!
И предварително давам сметките, на които може да се наберат средства, защото времето е много малко, в което може да се потвърди участието и да се започне организацията за конкурса.
Първа Инвестиционна Банка
Доброслава Димитрова Бояджиева

Разпл. сметка в Евро: IBAN BG56 FINV 9150 10EU R076 Q6
Разпл. сметка в Лева: IBAN BG47 FINV 9150 10BG N076 Q5

С Уважение
Доброслава Бояджиева
0894 30 8383

 
Copyright 2009 Dany Blog. Powered by Blogger Blogger Templates create by Deluxe Templates. WP by Masterplan