събота, 20 декември 2008 г.

Моето писмо до Дядо Коледа




Дядо Коледа,

Благодаря ти, че отделяш време на едно вече пораснало дете. Пиша ти с надеждата да изпълниш няколко желания в Коледната нощ. Аз вече съм голяма, но още помня как нетърпеливо те чаках да дойдеш с мечтания подарък, когато бях дете. Седях в очакване до прозореца и очаквах да се появиш. Спомням си как подреждах играчки с твоя образ на елхата и я гледах с толкова радост в очите.
Сега също имам елха и ти отново ме гледаш от нея. Усмихнат дядо с червени дрехи и чувал, пълен с подаръци.
Благодаря ти, че носиш толкова радост и усмивки в детските сърца. Желая ти да имаш сили още дълги години да подаряваш щастие.

Моите желания са малки, но искрени. Пожелавам на всички близки и обичани от мен хора да бъдат здрави и обичани.

Бих искала да намеря време да кажа на много хора, колко много ги обичам и колко ми липсват понякога. Тези хора са истинските ми приятели, които за съжаление в момента са далече от мен. Това са хората, които биха били до мен и в 3 през нощта ако имам нужда от тях. С тях споделях през последните няколко години всяка радост, всяка болка, всяко влюбване, всяка раздяла.

Помогни ми също да намеря сили да простя на онези, които ми създават проблеми и не ме обичат.

И не на последно място, помогни ми да живея в мир със себе си – да бъда спокойна и обичана.
TwitThis
 
Copyright 2009 Dany Blog. Powered by Blogger Blogger Templates create by Deluxe Templates. WP by Masterplan