неделя, 19 юли 2009 г.

Бутони за социални мрежи



След редица трудности с поставянето на бутони за социални мрежи реших да споделя как поставих бутоните в блога си. От проучванията ми дотук стигнах до извода, че поставянето на бутони е по-безпроблемно за ползващите Worldpress платформа. Целта на тази статия е да помогна на тези от вас, които ползват Blogger платформа за своя блог.


1. Поставяне на бутон за RSS емисия.

Както забелязвате всички бутони, които съм поставила в блога са в синьо. Това мое решение е продиктувано не само от силната ми привързаност към този цвят, но и като избор цвят, които подхожда на моя блог. Намерих в Google изображение на бутон за RSS, които ми хареса (от пръв поглед).

Следващата стъпка е да въведа съответния HTML код в блога, което направих по следния начин:

Отивате в Оформление ,избирате Добавяне на притурка и избирате HTML/Java Script
Отваря се нов прозорец, в полето Име можете да напишете име по ваш избор, например: Follow me или Емисии или да оставите това поле празно. В секцията Съдържание поставяте линк към съответния бутон, както и към адреса на емисията. Кода, който аз използвам е следния:




Eто как изглежда и самия бутон:




2. Бутони за Facebook,Twitter,Linkedin.

Тк ще дам пример как можете да си поставите бутони за Facebook , Linkedin или други социални мрежи.

Аз използвах този HTML код:



Eто как изглежда и самия бутон:



Ако искате да използвате същия код за бутон Twitter или друга социална мрежа е нужно
да направите следното:
след a href=" поставяте url адреса на социалната мрежа, а след img src=" поставяте url адреса на изображението на бутона.



3. Поставяне на Свежо бутон



При поставяне на Свежо бутон за Blogspot спазвайте инструкциите тук:
Бутон Свежо за Blogger


Ако все пак срещнете някакви проблеми със Свежо бутона пишете до Свежо , аз лично съм им безкрайно благодарна за помощта.


Ако имате някакви въпроси относно поставянето на бутони за социални мрежи - пишете ми и аз ще се опитам да помогна.
TwitThis
 
Copyright 2009 Dany Blog. Powered by Blogger Blogger Templates create by Deluxe Templates. WP by Masterplan