понеделник, 13 октомври 2008 г.

ДАНС и следенето в интернет...

Тези дни стана ясно, че ДАНС иска да ни следи комуникацията в интернет. За мен това е грубо нарушение на личния живот на всеки от нас, като се има предвид, че прекарваме все повече време пред компютъра и използваме интернет буквално „за всичко”. Какво се случва – нямаме право да общуваме и с най-близките си хора, без да бъдем следени. ДАНС – агенцията, която не става ясно какво точно върши, явно все пак си намери работа – да следи комуникацията в интернет. Не ми е понятно обаче ако изпращам бизнес информация по e-mail, как е защитена информацията ми и лично аз от злоупотреби? Кой ще контролира ДАНС какво прави със събраната информация? Искам да попитам кой разреши правото на ДАНС „да получи власт за следене на електронния начин на живот на българите”. Ще бъда ли защитена в Страсбург, ако преценя, че ДАНС е нарушила правата ми на свободен гражданин? Въпроси......с вероятен неизвестен отговор....
TwitThis
 
Copyright 2009 Dany Blog. Powered by Blogger Blogger Templates create by Deluxe Templates. WP by Masterplan