неделя, 26 октомври 2008 г.

Stay online...mission impossible




Днес ще ви разкажа докъде се простира българската злоба, т.е защо нямах интернет цели 3 дни. Имах нещастието да имам проблем с нет-а петък - ден преди weekend-а. Обадих се на интернет доставчика и отговора беше, че вероятно някой ми е срязал кабела за интернет. Не бих могла да кажа какво точно изпитах в момента - злоба, яд и много подобни и нетипични за мен чувства. Живея в "добър" столичен квартал, където обаче конкуренцията за интернет пазара се оказва по-жестока от всякога. Само в моя вход има реклами на доста доставчици на интернет, но кой е този нещастник, на който моя кабел попречи. И не, няма да ме накарате да се откажа от фирмата, която ползвам в момента, понеже им ползвам услугите от доста време, а по този начин само ще ме отвратите от себе си по повод отношението ви към останалите и криворазбраната конкуренция. Предполагам кой е виновника за създадените ми неудобства 3 дни, но не, вие няма да ме привлечете за ваш клиент чрез наглостта си и циганските си номера.
Нетипично за мен ви желая да загубите всичките си клиенти докато не се научите как да привличате такива без да режете кабелите на конкуренцията.
TwitThis
 
Copyright 2009 Dany Blog. Powered by Blogger Blogger Templates create by Deluxe Templates. WP by Masterplan