вторник, 11 август 2009 г.

На 27






Преди няколко дни станах на 27. Цели 27 години съм на този свят. Както често се случва - време е за равносметка.

Какво се случи за 1 година?

Първо - чувствам се доста по -добре от предната година. Рожденния ден беше посрещнат и изпратен подобаващо с приятели. Не беше толкова шумен както предишни години, но ..възрастта си казва думата.

1. Един важен момент в живота ми е, че успях да оставя в миналото спомена от дългата и безперспективна връзка, която имах допреди година и разочарованията след нея.

2. Направих си блог, в който пиша винаги, когато имам възможност. Все още не намирам време за тематичен блог, но се надявам до следващия рожден ден той вече да е факт и да има поне 20-30 полезни статии на английски език.

3. Тази година пътувам повече от всякога - посетих интересни места в България и чужбина и мога само да съжалявам, че не съм го направила по-рано.

4. Обърнах гръб на хора, които редица години ме лъжеха, а аз се уморих да прощавам.

5. Научих се да отстоявам позициите си винаги, когато е възможно да го правя.

6. Започнах да уча немски отново - за момента се справям добре. Дадох си малка почивка сега през лятото, но след 2 седмици отново започвам интензивно учене.

7. Върнах се отново към спорта - макар и не професионално. Започнах фитнес тренировки, а с приятели играем волейбол поне веднъж седмично.


Има неща, които не успях да направя:

1. Да науча по-рано този немски език, които ми е толкова нужен.

2. Да направя тематичен блог

3. Да науча по-добре SAS.

4. Да си купя жилище и кола.

5. Да срещна човека, с който да споделям дните си и с които да вървим в една посока.


Пожелавам си, а и обещавам да постигна по - голяма част от тези неща до следващия рожден ден. Мисля, че нямам повече време за отлагане.
TwitThis
 
Copyright 2009 Dany Blog. Powered by Blogger Blogger Templates create by Deluxe Templates. WP by Masterplan