неделя, 15 март 2009 г.

Как намерихте моя блог?




Днес разгледах статистиката на Google Analytics и разгледах статистиката Keywords , т.е начина, по-който сте открили блога ми. Статистиката е интересна, можете да я прочетете и коментирате тук:


1. Ленено семе - наистина полезна статия, радвам се, че най-много хора са намерили полезна информация за него в блога ми.

2. Ягодка - Ягодка е наистина любим сайт на много хора не само в България и се надявам да съм помогнала с информация как се пазарува в този сайт.

3. Надежда Лабрева - тук съм много изненадана, темата е от преди седмица, а вече е на трето място по брой на посещенията, дали това няма да е новата Мис България? Ще разберем тази вечер.

4. Губя контрол - ако това не беше заглавието на песента на Миро щях да бъда сериозно притеснена за здравето на българите.

5. Бой в училище - още през декември казах, че в българските училища няма контрол и там боят е ежедневие, както виждаме няколко месеца по-късно, ситуацията се влошава.

6. Служебен бон - Всъщност заглавието на темата е Касов бон менте или как се опитват да ме лъжат н заведението за хранене, където често обядвам.

7. Биг Бръдър секс - темата за секс-а в Биг Брадър, вероятно е била интересна за много хора, всъщност идеята ми беше, че секс в Биг Брадър нямаше и как телевизията се опитва да манипулира зрителя.

8. Катерина Ефтимова - тук също съм изненадана, темата е от този месец, а вече е на осмо място по посещения. Всъщност Скандалът Мюзик Айдъл има сериозен шанс да се задържи на първите места. Всъщност дано достатъчно хора са чули как пее това момиче, достойно да бъде Айдъл.

9. woooow - такава тема нямам, съжалявам. Ефекта woooow ли търсите?

10.евровизия българия 2009 - поредния сандал с Евровизия. Не ни върви с този конкурс. За първи път обаче показахме, че българите не са слепи и глухи и не желаят да бъдат манипулирани. За Евровизия ще се говори много тази година. Може би ще пиша отново след като БНТ вземе решение за Красимир Аврамов.

11. индия касти - една тъжна история на момче, хвърлено под влак, защото се е влюбило в момиче от друга каста.

12. произведено в българия - интересна статия за безинтересно изложение. Китайски стоки с етикети Произведено в България.

13. Чалга на английски - Все повече се замислям, че е вероятно Митко Пайнера да е прочел тази статия, понеже през последната седмица три известни попфолк певици започнаха да пият на английски. Вярно е, че пеят квъри,но пеенето не е лесна работа, трябва да потренират малко.

14. ива екимова - изключително често търсена жена в моя блог, въпреки, че никога не съм писала за нея.

15. Софийския Боклук - още на 2 март казах, че има проблем, но тогава никой не ми повярва. Софийския боклук си стои неизчистен. Честити ви болести и зарази и най-вече печалби за фармацевтите.

16. домашно кредитиране по време на криза - ъъъъъъ, накой не си е написал домашното? или в дома ви се кредитирате взаимно?


17. Колата има ли слабително действие? - хахаха , аз ли да ти кажа. Аз такава тема нямам. И все пак ти за какво питаш - за кОла, колА, Кока-Кола или нещо друго. Хайде питай JP-то най-добре.


Следва продължение.......
TwitThis
 
Copyright 2009 Dany Blog. Powered by Blogger Blogger Templates create by Deluxe Templates. WP by Masterplan